wozeczek wozeczek
34
BLOG

Dziwne zjawisko.. w komentarzach

wozeczek wozeczek Polityka Obserwuj notkę 3

Od pewnego czasu zauważam że moje komentarze na blogach są usuwane. Komentarze nie zawierają wyzwisk, obraźliwych sformuowań, ani niczego co według mnie dawało by podstawy do usuwania moich komentarzy. Ostatnio kiedy usunięto mój wpis dotyczący działań Izraela w strefie Gazy, a który nie zawierł niczego poza linkiem do strony w której była statystyka ofiar po jednej i drugiej stronie, oraz linka do filmu nakręconego przez reporterkę BBC, oraz komentarzem że poniższe linki dedykuje tym którzy bronią polityki Izraela.

Drodzy koledzy blogowicze, uprzedzam że komentarze do waszych blogów oraz do innych wpisow w internecie będę zamieszczł również tu. Czytelnicy będą mogli ocenić czy mój komentarz był na tyle nieprzyzwoity że należało go usunąć czy usunięto w ramach zamykania gęby tym którzy mają inne zdanie.

Na początek link ze statystykami Izraelsko Palestyńskimi znajdziecie TU

a link z filmem nakręconym dla BBC znajdziecie TU niestety film jest w wersji angielskiej.

Pozwalam sobie na przedstawienie argumentów drugiej strony, gdyż argumenty strony Izraelskiej są na Salonie24 przedstawiane przez wielu blogerów.

Niech to będzie przynajmniej próba popatrzenia na ten konflikt z drugiej strony.

Poza tym jest jeszcze coś co mnie do tego zmusza. Po drugiej wojnie światowej żydzi pytali czemu się przyglądaliście? Dlaczego nic nie zrobiliście jak nas mordowano? Mieli rację, tam gdzie się morduje ludzi nie można być obojętnym. Więc drodzy Państwo, ci którzy obejrzeli sobie ten wycinek rzeczywistości przedstawiony w statystykach i filmiku, nie możecie już powiedzieć "nie wiedziałem, nie wiedziałam".

Możecie oczywiście udać że nie wiecie.. ale mam filmik również na tę okazję jak robiono Wam i Wam podobnym wodę z mózgu. Link do tego filmika jest TU

Takich ludzi nazywa się pożytecznymi idiotami.

wozeczek
O mnie wozeczek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka