wozeczek wozeczek
78
BLOG

Dlaczego nie pójdę na wybory.. i co jeśli pójdę..

wozeczek wozeczek Polityka Obserwuj notkę 1

Jest kilka powodów dla których nie pójdę na wybory.

1. Ordynacja w III RP jest mniej demokratyczna niż na Białorusi, praktycznie pozbawia obywateli czynnego prawa wyborczego. Sprawdźcie Państwo co musicie zrobić żeby wystartowa w wyborach do Sejmu czy PE.

2. System wyborczy powoduje iż mój głos mimo iż oddany na osobę X przejdzie wbrew mojej woli na osobę Y.

3. Sposób wyliczania kto dostanie mandat i za ile głosów jest kompletnie niezrozumiały.

W związku z tym że doświaczenie uczy mnie iż nie należy podpisywać się pod czymś czego nierozumiem. Mówię wszystkim politykom SAMI SOBIE NA SIEBIE GŁOSUJCIE.!!!

Jeśli jednak moje poczucie obowiązku obywatelskiego zwycięży,  to zagłosuję na UPR jako protest przeciwko niedemokratycznej ordynacji wyborczej  i Polskiemu systemowi politycznemu.

wozeczek
O mnie wozeczek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka